torstai 16. helmikuuta 2012

Arjen pyöritystä

Tää on taas niitä viikkoja joilloin hitaasta elämästä puhuminen olisi vinoiluksi käsitettävä asia.
 Mies on tehnyt yli kellon ympäripäiviä ja itsellä lähes kaikki vuorot tällä viikolla ovat illalla ja yksi vapaakin vain tänään. Miehen kanssa ollaan nähty vain sohvalla iltaisin n. klo 22 maissa ja sillonkaan en ole ottanut tolkkua hänen tajunnantasostaan :)
Lapset olen tavannut aamuisin ennen kouluunlähtöä..

Silti mä kerkeen haaveilla ja suunnitella. Mun mielikuvissa meidän "laumassa" on reipas kaverikoira, joka tekee mun kans kaikkea eikä koskaan laita mistään hanttiin. Yhdessä meillä olisi niin hyvä. Kai nää tunteet juontaa lapsuudesta, jolloin minulla oli semmoinen  koira,  Piku.

Nyt aikuisena, monen vuoden jälkeen mä olen lähellä taas sitäkin unelmaa. Nyt mun haaveissa on "vähänkäytetty" koira joka surukseni on pohjoisessa ja minä täällä etelässä ja näillä aikatauluilla tuntuu mahdottomalta lähteä koiranhakumatkallekkaan..

Mutta ehkä jossain ja jossainvaiheessa on se minunkin oma kaverini odottamassa meidän luokse pääsyä niinkuin minä odotan jo häntä.

Lampaiden karitsoinnit lähestyvät, niin lähestyy myös reilu vuosi sitten tilattu Canarian matka. ihankuin Erkin huumoria tämäkin, - Lyylin la on sama kuin meidän kotiutumispäivämme!

Miljan onneksi siitä vasta parin viikon päästä

Viime kesänä Lyyli hoiti karitsointinsa mallikkaasti, joten toivon hartaasti että myös tänä vuonna Lyyli tekee ihmisestä tarpeettoman katselijan.

Ympärillä on ihmisiä jotka voivat Lyyliä tarvittaessa auttaa, mutta ollaan me Lyylin kanssa yhdessä jo kaikenlaista koettu, niin olisi sääli jos en olisi tätä kartsointia hänen tukenaan.
Mutta mä uskon Lyylin klaaravan tämän, niin reipas lammaslauman emäntä siitä on kehkeytynyt ettei olisi uskonut, kun muistaa millaisen ruipelon arkajalan me aikanaan Erkin matkassa Iitistä toimme.


Mutta turha murehtia etukäteen asiaa, jonka kuitenkin uskon menevän hyvin..

Mutta siitä koirasta en silti lakkaa haaveilemasta


Tee suunnitelmasi niin mielikuvituksellisiksi kuin pystyt, koska 25 vuoden päästä ihmettelet, miten keskinkertaisilta ne jälkikäteen näyttävät. Silloin ihmettelet, mikset tehnyt sata kertaa suurempia suunnitelmia. — Henry Curtis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen mielissäni kommentistasi.
Kiitos ja tulethan taas takaisinkin ;)