torstai 29. huhtikuuta 2010

Sitoutuminen

Mua pikkasen ärsyttää ihmisten ajatus että eläin sitoo liikaa...
Kun se on kuitenkin niin, että sitoohan ihmisetkin, ei tässä voi tehdä ihan mitä itse haluaa koska omatoiminta vaikuttaa niin moneen ihmiseen ympärillä.

Samallalailla kun se on näiden lampaiden ja pupujenkin kanssa. Mutta jos mä en olis niihin sidottu, ni se tarkoittais ettei mua tarvittais...

Jos mä en olis tarpeellinen kenellekkään, en ihmiselle enkä eläimelle, tekis mun elämästä merkityksettömän. Kukaan ei odottaisi mua, kenenkään ilme ei karehtisi iloiseen pilkahdukseen silmissä mut nähdessään..

Tässä kuvassa Erkin silmissä on juuri se katse, mikä antaa ymmärtää että olen yksi sen lauman jäsenistä. Eikä pala näkkileipää suupielessä ainakaan elämää kurjemmaksi tee ;)



Ollakseni iloinen, elämässäni onnistunut, mä tarvitsen sitä että mä olen jollekin merkityksellinen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen mielissäni kommentistasi.
Kiitos ja tulethan taas takaisinkin ;)