torstai 21. helmikuuta 2013

Koti on Turva

Yläkerran remontti on jäänyt kaikkien muuttuvien tekijöiden jalkoihin.
 Se etenee omaan hitaaseen tahtiinsa,
 mikä välillä turhauttaa,
                 vaikka syyt takkuiluun on itselle hyvinkin selvillä.





Seuraava takaraja on maaliskuun puolivälissä,
jolloin uimarityttömme haluaisi pitää täällä kavereilleen yöyli synttärit.

Mä olen kohta kuukauden ollut kotona'
 ja viimeiset kaksi viikkoa ilman minkäänlaisia tuloja.
Kummallista,
miten tämmöiseenkin tilanteeseenkin voi yhtäkkiä  pudota.

Yläkerrasta ja maalaamisesta
 on tullut nyt mulle eräänlainen pakopaikka miettiä asioita omassa rauhassa.




Tosin ei mun tartte siellä yksin olla.

Yläkerran remontti  on turvapaikka annostella murheita ja tekemisiä omassa tahdissa.

  - Hautajaisia ei vaan pysty montaa tuntia
                     putkeen  ajattelemaan, suunnittelemaan ja valmistelemaan.





Tänne mä taidan hiipiä lauantai-iltanakin nuolemaan haavojani.













                                                  Pilvien takaa valo kuultaa,
                                                  auringon säteet pilkottaa.
                                                 Taivas on tässä ja tahtoo kuulla,
                                                  sydämen tuskaa se helpottaa.

                                          
                                                     - Paula Tarvainen-










2 kommenttia:

  1. Kodin tulisi olla turva. Kaikki jotka niin kokevat ovat saaneet lahjan.

    VastaaPoista
  2. Joo kyl se sillee täälkii on, et jos jotain alat tekeen, ni jo on kissat ja koira siin neninee paikal ja kaikki on tutkittava ja tarkastettava.

    VastaaPoista

Olen mielissäni kommentistasi.
Kiitos ja tulethan taas takaisinkin ;)