tiistai 2. heinäkuuta 2013

Muistamisen arvoinen päivä

 
 
Eilen päivä menikin aika tarkasti tyttöjen kanssa vaatekaupoilla, mutta sieltä selvittyämme oli aika palata sorvin ääreen eli lannan kuskauksella hakemaan saunahikeä.

 Mun selkä on ollut tosi huonossa kunnossa viime aikoina, kipeä lonkka tekee selästä ikäänkuin stressaantuneen.
Lannan siirtely pieninä annoksina onkin selälle sekä vatsalihaksille  hyvällä tavalla aktivoivaa jumppaa.

Mä  jo pelkään että se lanta loppuu, mitäs sitten..?
 Onneksi sorakuorma saunan pohjiin tulee tänään ja multa lammelle on jo tilattu.
Mutta..
 Eilen mun pienin oppi ajamaan kauhakuormaajan kanssa lantaa pihanperälle, joten kohtahan kottikärryissä voi kai kasvattaa kukkasia ;)

Kokeilin itse myös kerran koneen ajoa, mutta on se minusta niin hankalaa.

              Eevi kävi keikan pari kertaa isän ohjaamana
ja kolmannella kerralla teki tyhjennyslenkin jo yksin.






 
 
Olen huojentunut talven tulevien lumitöiden varalta, enää emme ole yhden ihmisen ehtimisen varassa.
Tärkeä päivä meidän maalla selviytymisen kannalta
ja olen mä samalla niin ylpeä mun pienen taitavuudesta, ei minusta ainakaan isoa konetta ole helppo ahtaissa väleissä liikutella


 
 
Ylpeän äidin kuvakoneet on täynnä Eevin taitavuuden kuvailua :)
 
 
 
 
 
 

2 kommenttia:

  1. Nätti likka, vissii äitiisä tullu.
    Loppukesästä Eevi paahtaa tol koneel ja kaasu pohjassa ja karkaa salaa kirkolle. ;D

    VastaaPoista
  2. :) Eevi on uimarityttö ja pääsi hienosti urheiluluokalle. Koulu matka piteni, ni salaa mielessäni mietinkin että seuraavana talvenahan hän voisi turvallisesti "paahtaa" kouluun aamuisin traktorilla :D

    VastaaPoista

Olen mielissäni kommentistasi.
Kiitos ja tulethan taas takaisinkin ;)