sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Kotikisojen jälkeistä elämää

Eilen oli Kotkassa taas kansalliset uintikisat.. Oma Eevini ylsi mun mielestä taas parhaimpaansa, jos oikein tulkitsin kun en ole vielä tarkemmin tuloksia katsoa, niin Eevi paransi aikaansa joka lajissa.. 5 starttia joista tuli 2 henkilökohtaista kultaa ja kaksi viestikultaa..


 


Oman ryhmäni sisäänajo kisamaailmaan sujui varsin mallikkaasti 6/7 hyväksyttyä uintisuoritusta eli siis yksi hylsy pallilla liikahtamisesta, mikä on varsin ymmärrettävää kun kaikki on niin jännittävää ensimmäisessä startissa.. Mä olen kovin ylpeä

http://www.kymensanomat.fi/Urheilu---Tulosp%C3%B6rssi/2012/02/11/UINTI%3A+Kristina+Cruises+-kisat+Kotkassa+11.2./2012312928640/53


Mun koirakuume ei ota laantuakseen... Miesparka yrittää vastustella ja mäkin yritän ajatella järkevästi, mutta kuume on kova.. Apulan sivut ovat sangen  kovassa käytössä.. Voi voi..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen mielissäni kommentistasi.
Kiitos ja tulethan taas takaisinkin ;)